2010. április 9., péntek

Entre Lagos

  Entre Lagosban volt a következő táborhelyünk, ahol is a hideg miatt egy kempingben, ismét cabanast(faházat), béreltünk, ezúttal teljes 4 éjszakára. Este későn értünk oda, így másnap tudtunk csak igazán körülnézni. A tó meseszép volt, a vize azúrkék, mintha nem is egy tó, hanem az óceán partján lettünk volna. Két közeli képen láthatjátok, mennyire kristálytiszta volt a vize. Ez amúgy jellemző Chilére. Millió tavat néztünk meg az út során és egyik ragyogóbb, átlátszóbb és tisztább volt a másiknál. Persze belemásztam és még ha nem is sok időt töltöttem benne, lévén csak egy eszement pingvinnek volt megfelelő hőmérsékletű, azért egy élmény volt úszkálás közben, több méter mélységben fürkészni az aljzatot. Kajakoztunk picit és strandoltunk. A naplemente a tó partján leírhatatlanul szép volt. Kajának persze megszavazták a paprikás krumplit testületileg, így a táborozás második napján ismét én főztem.


  Mikor már megközelítettük Entre Lagost, megláttunk egy vulkánt a távolban(én úgy gondoltam a látványból megítélve, hogy a közelben), de kiderült, hogy Entre Lagos-tól 46 km távolságra van és az az Osorno vulkán. Klasszikus vulkán volt: gyönyörű, háromszög alakú, a tetején hósipkával, olyan amilyen a nagykönyvekben meg van írva:) Sose láttam ilyet és a fene megevett, hogy megnézhessem közelebbről, de a többiek persze húztak: háát ha lesz idő elmegyünk oda....de miért nem megyünk inkább egy termálfürdőbe...én már tűkön ültem és megevett a penész, hogy egy ilyen látványosságot esetleg kihagyunk. Persze erről szó sem volt: eleve be volt tervezve a vulkántúra, csak engem húztak megint:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése