2010. március 25., csütörtök

Thermas de Chillan

A Sandráéknál eltöltött időt arra használtuk fel, hogy az onnan megközelithető látványosságokat végigjárjuk. Igy a náluk eltöltött 3. napon, kora reggel utnak indultunk következő uticélunk Chillan városa felé egy rövid városnézésre és fagyizásra, majd onnan tovább Thermas de Chillan-ba. Ez egy termálfürdő az Andokban. Már maga az ut is egy élmény volt. Murvaúton autóztunk egyre magasabbra föl az Andokba, amig meg nem láttuk az első hófödte csúcsokat:)


  Nekem ilyesmiben még sose volt részem, hogy 30 fokban, havas hegycsúcsokat lássak, igy a Pétert állandóan megállitottam fényképezni:) az első szavak egyike volt, amit spanyolul megtanultam, hogy Pare!! Állj!:) 
Párszor eltévedtünk, de aztán megtaláltuk magát a fürdőt is. Szebb helyet nemigen lehet kitalálni szerintem egy szabadtéri fürdőnek, mint az Andok...


  Persze azonnal nekivetkőztünk és kipróbáltuk az első medencét, de nekem egyrészt túl meleg volt a viz, másrészt viszont leirhatatlanul gyönyörű volt a táj, igy pár perc után kimásztam a vizből és megrohamoztam a fényképezőgépemet:) Jártam körbe a fürdő területét(3 medence volt, egyre magasabban a hegyoldalon), és fényképeztem a hihetetlen tájat. A Sandráék voltak itt már télen is és azt mondják akkor ha lehet még klasszabb a vastagon hóval boritott tájon üldögélni a forró vizben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése